Jakie filmy Petrova uważacie za najlepsze ? Proszę,wymieńcie je tu w formie od najlepszego do
najgorszego tworząc prywatny ranking.
1. Krowa - 9/10
2. Sen śmiesznego człowieka - 9/10
3. Stary człowiek i morze - 9/10
4. Rusałka - 9/10
5. Moja miłość - 7/10
1. Rusałka 9/10
2. Krowa 8/10
3. Moja miłość 8/10
4. Stary człowiek i morze 8/10
5. Sen śmiesznego człowieka 8/10
1. Sen śmiesznego człowieka - 10/10
2. Stary człowiek i morze - 9/10
3. Moja miłość - 8/10
4. Rusałka - 8/10
5. Krowa - 8/10
1. Sen śmiesznego człowieka - 9/10
2. Rusałka - 9/10
3. Krowa - 8/10
4. Moja miłość - 8/10
5. Stary człowiek i morze - 7/10
1. Sen śmiesznego człowieka - 7/10
2. Rusałka - 7/10
3. Stary człowiek i morze - 6/10
4. Moja miłość - 6/10
5. Krowa - 6/10
1. Sen śmiesznego człowieka - 8/10
2. Stary człowiek i morze - 7,5/10
3. Rusałka - 7/10
4. Moja miłość - 7/10
5. Krowa - 6,5/10
1. Son smeshnogo cheloveka - 8/10 ♥
2. Rusalka - 7/10
3. The Old Man and the Sea - 7/10
4. Korova - 7/10
5. Moya lyubov - 6/10